avatar Ten blog rowerowy prowadzi Marthin z miasteczka Poznań. Mam przejechane 14093.83 kilometrów w tym 245.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Marthin.bikestats.pl

Marzec, 2009

Dąbie z ZSP Kłodawa

Sobota, 7 marca 2009 · dodano: 07.03.2009 | Komentarze 2

Pobudka nieco przed 7:30. Podstawowe poranne czynności, do sklepu po 2 Liony i coś do picia i można ruszać. Przebieg trasy taki jak w ostatnią niedzielę 1 marca. Kłodawa - Bugaj - Koło - Dąbie - Kłodawa. Z tym, że w niedziele nie pojechaliśmy przez Dąbie, a skróciliśmy nieco. I tylko teoretycznie skróciliśmy sobie trasę, bo dziś wyszedł taki sam dystans, jadąc przez Dąbie. :)

Będąc już między Dąbiem a Kołem, chciałem ustrzelić kilka zdjęć. Wyciągam w tym celu aparat z kieszeni, a ten do mnie mówi "BRAK KARTY PAMIĘCIOWEJ!". Wkurzyłem się nieco. Zostawiłem karciochę pamięci w czytniku w domu. Zdarza się. Zdjęcia mizernej jakości z telefonu Sony Ericsson K700i.

Pierwsze 60km udało się pokonać ze śr. prędkością 30,3km/h, później ciągnąłem Dawida. Trochę wiózł się na kole, trochę czerpał moją energię, czepiając się mojego siodełka. I tak pedałowałem za dwóch. Fajnie było.

PS. Jechaliśmy w sześcioosobowym składzie: Pan dyrektor, ja, Robert, Piotrek, Dawid oraz Łukasz.

ZSP Kłodawa © Marthin

Z Dawidem gdzieś na przystanku © Marthin

Trening: lajtowo, do Brdowa

Piątek, 6 marca 2009 · dodano: 06.03.2009 | Komentarze 2

Wyjechałem o 15:30, a o tej właśnie porze miałem być na miejscu już i ruszać z chłopakami z ZSP Kłodawa. Byłem kilka minut później i nikogo nie zastałem w umówionym miejscu. Co się dziwić, taki los spóźnialskich. Udało mi się ich jednak dogonić, gdyż kręcili lajtowym tempem. Pogoda do jazdy fajna, szkoda tylko że słońce nie zdołało się przebić zza chmur. Standardowo już, trasa przebiegała przez Brdów. Wiatr już nie rzucał nami uspokoił się nieco. Dziś z Patrykiem i Robertem.

Patryk & Robert © Marthin

Po wysunięciu sztycy do góry od razu lepiej się jeździ i lepiej to wygląda.
Fanti GO - Stylowy Stalak © Marthin

A tu Patryk poczuł się Królem Szos © Marthin

Brdów.

Czwartek, 5 marca 2009 · dodano: 05.03.2009 | Komentarze 0

Dzisiejszy cel: Brdów. Do Brdowa wiatr w plecy, pozwalał pędzić śr 33km/h. Wracając nie było już tak miło. Dziś w czteroosobowym składzie.

Cel: Brdów. Z ZSP Kłodawa

Środa, 4 marca 2009 · dodano: 04.03.2009 | Komentarze 0

Przebieg trasy tak jak poprzednio. Kłodawa - Leszcze - Zalesie - Brdów - Bugaj - Kłodawa. Po drodze kilka malutkich zjazdów i podjazdów. Na jednym z nich osiągnąłem nowego Vmaxa 55,7km/h. :)
Zdjęć nie ma. Jadąc w rękawiczkach wolę nie brać do rąk nic innego oprócz kierownicy.
Jechało się wyśmienicie. Dziś również razem z ZSP Kłodawa.

• Sprzęt Fanti GO

Kręcenie z ekipą ZSP Kłodawa. The Beginning :)

Poniedziałek, 2 marca 2009 · dodano: 02.03.2009 | Komentarze 0

Zaczyna się jeżdżenie w grupie. O 15:45 ustawka u pana dyrektora (ZSP Kłodawa). O 16tej w pięciu, razem Robertem, Patrykiem i Bączkiem ruszyliśmy. Kłodawa - Leszcze - Zalesie - Brdów - Luboniek - Kłodawa.
Bączek po kilku kilometrach stwierdził, że to jeszcze nie nadszedł jego czas na jazdę, płuca nie pozwalają i odpuścił. Jechaliśmy w czwórkę. Czasem dawałem zmiany, z czego jestem zadowolony :). Nie było czasu na zdjęcia. Nie zatrzymywaliśmy ani razu, a z racji tego, że miałem grube zimowe rękawiczki chociażby włączenie aparatu i zrobienie zdjęcia podczas jazdy graniczyło z cudem ( w tychże rękawicach). A pod koniec, jakieś 4km do domu, złapał mnie lekki kryzys, a nie miałem nic do jedzenia. Brr.

A to już po powrocie.

Witaj Marcu!

Niedziela, 1 marca 2009 · dodano: 01.03.2009 | Komentarze 0

Kłodawa - Bugaj - Koło - Chełmno - Tarnówka - Kłodawa. Zaczyna się marzec jak i również rowerowanie. Pierwszy dzień w tym miesiącu przyniósł piękną, jak na tę porę roku, pogodę. Słonecznie i ciepło (5^C).

Podczas krótkiej przerwy po godzinie jazdy, będąc na przystanku w Sokołowie spostrzegłem w oddali kolarza. Widać było, że grzeje on ostro. Pierwsza myśl: gonimy za nim! Kanapka w kieszeń, siup na rower i jedziemy. Po kilku sekundach siedziałem mu na kole. Chciałem wdać się w dyskusję. Bezskutecznie jednak. Młody pan (ok 25 lat) niestety był niesłyszący i nie mógł mówić. Wysyłał do mnie jednakże komunikaty migowe. Ciężko mi było go zrozumieć ale udało się. Ten właśnie kolarz, jadący w żółtym stroju LOTTO na swym czarno-żółtym rumaku sygnalizował do mnie, żebym dawał zmiany. Później spojrzał na mój rower i chciał mi powiedzieć że (rower) nie jest najwyższych lotów. W przeciwieństwie do jego. I tak przez parę kilometrów jechaliśmy ze średnią prędkością 33-35 km/h po czym odbił w prawo na Ruchenną (taka wieś). Musiałem przystopować. Przez chwilę myślałem, że wypluję z siebie płuca, po czym dojechał do mnie Piotrek.
Tak do około czterdziestego kilometra średnia prędkość wynosiła 29-30km/h. Później mojego kompana dopadł mały kryzys, gdyż była to jego pierwsza wycieczka w tym sezonie, a organizm nie był jeszcze przygotowany do wysiłku.
Oprócz tego było trochę wmordewindu, który nie dodawał pozytywnej energii.